Materiale noi

Ieri am avut treaba pe la mercerie: niste sireturi, cateva fermoare, ate si tot felul de chestii din astea. Pe langa merceria cu pricina este si un magazin cu stofe. Nu sunt multe, dar cele care le-am gasit mi-au placut destul de mult. Sacosica mea s-a umplut cu cativa metri din ce vedeti mai jos:

1

Cel dungat este pecetluit pentru o pereche de pantaloni de vara. Din restu inca nu am habar ce voi face. Cel bej este un poplin subtirel, iar rozul cu floricele un bumbac cu gaurele. Dar pana ajung sa le cos, poate ma ajung pe mine ideile.

Dacă ai o întrebare sau o opinie scrie-mi aici:

