Pantaloni scurti cu ocheti

Tot din categoria „Reciclam si transformam” fac parte si pantalonasii ce i-am cusut. Produsul initial a fost o pereche de pantaloni lungi si un pic largi. Materialul este 100% sintetic, pe o parte zgrunturos, iar pe cealalta cu suprafata de atlas (lucios).

1

Pantalonii care au fost la inceput, aveau fata cu partea grunzuroasa. Pe ai mei i-am croit invers.

2

Am ales un model lejer, pentru ca vara, negru si stramt nu se impaca!

3

4

5

6

De ce am ales acest proiect? Recent mi-am cumparat un set de clesti de gaurit si de fixat ocheti, si capse. Pentru ca nu aveam alt articol, asta mi s-a parut foarte bun pentru experiment.
Ce sunt ochetii (pentru ca nici eu pana nu demult nu am stiut)? Aceste mici inele de metal cu care se „captuseste” o gaurica (fie in material, fie in piele, spre exemplu la curele):

8

La pantalonasii mei am pus ochetii pe benzile laterale. In total am gaurit, fixat si batut cu ciocanelul 24 ocheti, plus inca 2 care au fost de test pe o bucatica de material (destul de multe pentru forta mea fizica):

7

Aici se vad cum arata si pe dos:

9

In concluzie: experimentul a reusit iar eu astept ocazia sa afisez rezultatul in public.

Un comentariu

  1. te rog frumos, poti sa imi faci si mie un tipar pt pantalon lung din stofa, sau sa imi explicit ca la o incepatoare cum sa il fac?

Dacă ai o întrebare sau o opinie scrie-mi aici:

