Morcoviu – e in moda

La acest material mi-a placut foarte mult combinatia de culori. Initial m-am gandit la o camasa, dar cand am croit, nu m-am zgarcit la lungime, si astfel a devenit rochita. Pe cat de bine arata, pe atat de neplacut este la purtat – o sintetica care zgarie pielea!

1

Modelul a fost inspirat dupa o camasa dintr-o revista, dar adaptat pe gustul meu. Trebuie sa va marturisesc, cat am fost mica, nu am avut masina care sa faca butoniere. Masina mea curenta face cheutori de toate felurile. Drept urmare, am vrut sa o pun la treaba!

2

3

5

2 comentarii

Dacă ai o întrebare sau o opinie scrie-mi aici:

