Pantalonasi de vara pentru mama – 2

Modelul este la fel ca la prima pereche, cu mica deosebire a fermuarului din fata.

Materialul este sintetic, cu toate aceste, la atingere nu e zgrunturos. Mie in general nu-mi plac materialele sintetice, dar pentru acest mi-a parut rau ca nu mi-am luat si mie pentru o pereche de pantalonasi scurti.

1

Asa arata partile croite, imi cer scuze pentru fundalul din poza. Am invatat lectia – data viitoare am sa astern o patura unicolora.

2

Buzunarele nu au dublura, ci sunt cusute direct de partea din fata.

3

4

5

Dacă ai o întrebare sau o opinie scrie-mi aici:

