Doua perechi de …

… chilotei.
Am primit in dar mai multe perechi de chilotei noi-nouti. Din pacate cu 2 marimi mai mari.
1

Parca imi era mila sa-i arunc, pentru ca sunt din bumbac si mai ales ca aveau danteluta pe care as fi putut sa o folosesc la alte proiecte. Asa ca m-am pus pe treaba. Trei seri cat m-am uitat la cate un episod, am dat cu forfecuta si am descusut danteluta.
2
Le-am croit margini dintr-un tricot de bumbac, ce-i drept roz, ca nu mai am alb, iar maro nici nu am avut vreodata:
3
Iar in weekend am pus masina de cusut in priza pentru:
4
Si intr-un final, au ajuns astfel:
5
6

Am renuntat complet la dantela, pentru ca s-ar fi destramat, iar la felul cum erau prelucrati, s-ar fi labartat de la prima purtare. Nu arata cine stie ce, dar sper ca or sa fie mai trainici!
7

3 comentarii

  1. super ideea!!
    materialul roz – ce e? Intre timp am vazut ca avem masini asemanatoare ( brother computerizate).
    Cum cosi sa nu se intinda materialul? (dar explicatii ca la o incepatoare

    1. Materialul roz este tot tricotaj de bumbac, mai subtire. Pentru tricotaje am ac special la masina. In plus, in loc de tighelul drept, masina are o cusatura pentru materiale elastice. La Innovis-ul meu 10 e cusatura cu numarul 3, dar ar trebuie sa fie la toate masinile marca Brothers. La aceasta cusatura mie nu-mi intinde materialul. La zig-zag insa daca este prea des, intinde. Asa ca eu recomand, la orice cusatura, sa se regleze pasul un pic mai mare.

Dacă ai o întrebare sau o opinie scrie-mi aici:

