Pantalonasi de vara pentru mama

Cateva saptamani in urma i-am cusut mamei mele o pereche de panatalonasi scurti de vara; cu aceasta ocazie am exersat si eu constructia croiului pentru pantaloni.

1

Modelul ales a fost unul clasic si simplu (si asa m-am rugat de ea sa-i fac buzunare, pentru ca prind bine la haina omului). Are fermuar plasat pe laterala si cordon obisnuit cu material intaritor. Stofa a fost aleasa dupa criteriul culorii si a pretului. Se calca bine (desi pentru poze nu am mai avut rabdare) si se aranjeaza pe corp destul de bine. Pantalonul nu are deocamdata nasture.

2

3

4

Dacă ai o întrebare sau o opinie scrie-mi aici:

