Maiou cu danteluta

Sa imi iau inima-n dinti si sa va arat primul articol pe acest blog: un maiou de vara roz, pe bretele. Material tricot 100 % bumbac, foarte placut pe corp. Este un tricot mai grosut, astfel incat sa nu faca gaurele pe la cusaturi. Deoarece era un rest de material, si nu imi ajungea complet pe latime, am recurs la o mica smecherie: o banda de danteluta.

2

Pentru cusaturile decorative am folosit zig-zag-ul cu firul inferior maroniu, si cel superior roz. Asa am obtinut punctisoarele decorative la bretelute si la tivul de jos.

2

3 comentarii

  1. Foarte bine iti sta si esti foarte inventiva. Eu as fi finisat in locul tau cu metoda Lyndei Maynard (single fold binding), de care am scris pe blog.
    Foloseste la finisare masina lineara cu ac dublu si ata pufoasa in bobina (suveica). Vei obtine un rezultat ca si cum ai avea un uber.

Dacă ai o întrebare sau o opinie scrie-mi aici:

